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Hilton Brighton Metropole

Resumen
  • Excelente20 %
  • Muy bueno27 %
  • Regular25 %
  • Malo16 %
  • Pésimo12 %
  • 21 de ene. de 2018
    “Bien situado para el verano... Pero viejito”
  • 27 de abr. de 2018
    “Lamentable”
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Kings Road, Brighton BN1 2FU Inglaterra Ver en el mapa
Nombre/dirección en idioma local
SERVICIOS
Internet gratis
Estacionamiento
Desayuno tipo bufé
Frente al mar
Piscina
Habitaciones para no fumadores
Restaurante
Alojamiento de 4 estrellas
Información adicional
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Ofertas en este hotel
Información
Comida y bebida en el hotel
Windsor Restaurant
3 opiniones
Waterhouse Bar & Terrace
32 opiniones
Comida: Europea
Categoría del hotel
Información de contacto
Servicios del hotel
CARACTERÍSTICAS DEL HOTEL
Piscina
Restaurante
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Servicio de habitación
Frente al mar
Internet gratis
Bar/Salón
Spa
Acceso sillas de ruedas
Conserje
Desayuno disponible
Limpieza en seco
Personal multilingüe
Piscina climatizada
Piscina cubierta
Salas de conferencias
Salas de reuniones
Salón de banquetes
Se admiten mascotas (Se aceptan perros / mascotas)
Servicio de lavandería
Estacionamiento gratis
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Desayuno incluido
Tipo de hotel
De lujo
,
En la playa
Tipos de habitación
Suites, Habitaciones para no fumadores
Categoría del hotel
Información de contacto
Tipo de hotel
De lujo
,
En la playa
Tipos de habitación
Suites, Habitaciones para no fumadores
Cantidad de habitaciones
340
Rango de precios
US$ 102 - US$ 262 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
también conocido como
Hilton Brighton Metropole Hotel Brighton
,
Brighton Metropole
Ubicación
Reino Unido > Inglaterra > East Sussex > Brighton and Hove > Brighton
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Opiniones y más
5.009opiniones
1.507fotos
28P y R
1consejo sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 998
  • 1.346
  • 1.262
  • 815
  • 588
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
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Viejo, poco mantenimiento, habitaciones tristes, apagadas, con muebles viejos y estropeados, baño pequeño, las camas pegadas a la pared por lo que solo puedes entrar por un lado, en fin una vergüenza para la cadena Hilton. Todo por la módica cantidad de 290 libras por noche.
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Respuesta de SaschaKoehler, General Manager de Hilton Brighton Metropole
Respondida el 9 de may. de 2018
Dear Amirola Gomez I Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am sorry that you have left the hotel feeling disappointed with all aspects of your stay with us. Please be assured that I have shared your comments with my relevant Heads of Department and left them with no doubt how imperative it is that we maintain our usual high Standards. We do take all guest feedback extremely seriously and I very much regret your disappointment on this occasion. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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El hotel es bonito, frente a la playa, cerca de zona de compras, de bares y restaurantes pero. .. Necesita modernizarse... Buen tamaño las habitaciones con servicio atento y buen desayuno. Un poco caro para lo que se disfruta en invierno con viento del norte y mucha agua!
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Respuesta de SaschaKoehler, General Manager de Hilton Brighton Metropole
Respondida el 24 de ene. de 2018
Dear Beatriz d Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am very grateful that you would take the time to share with us your very positive feedback on your stay. I was particularly pleased to read the feedback on the standard of service you received from our team. Please be assured we will continue to renovate and improving the hotel on a regular basis. I do hope you will look at returning to stay with us in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Hotel antiguo modernizado, ubicado sobre la costa de Brighton. La habitación era cómoda, el baño remodelado, y a pesar de no tener frigobar, contaba con calentador de agua y una buena selección de te. Muy bien ubicado para recorrer la ciudad. Para poder tomar la habitación ante
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Respuesta de SaschaKoehler, General Manager de Hilton Brighton Metropole
Respondida el 4 de jul. de 2017
Dear Ale K Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I'm so pleased that you had such a great stay with us and would like to thank you for your kind remarks about your bedroom and your stay with us in general as it is always nice to receive good feedback to share with the team. I do hope you will look at returning to stay with us in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Me encanto la localización del hotel aunque no nos toco vistas al Mar como esperaba. El hotel muy señorial pero podría estar mucho mejor. Sin duda repetiría puesto que el pueblo me fascinó. Empleados con mucha profesionalidad y muy atentos.
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Respuesta de SaschaKoehler, General Manager de Hilton Brighton Metropole
Respondida el 24 de ago. de 2016
Dear Arlenys A Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. As you say the hotel does have a very good location and make a great base to explore all the attractions Brighton has to offer. I am also very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on the team so thank you. I do hope you will be returning again in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Tuve que solicitar cambio de habitación, no funcionaba una luz, y el agua solo era hirviendo, la habitacion deprimente. Al cambiarnos el empleado que nos ayudo un portugues,no tuvo la amabilidad de tan solo ayudarnos con una bolsa. En la habitación siguiente, la primera noche no
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Respuesta de SaschaKoehler, General Manager de Hilton Brighton Metropole
Respondida el 4 de abr. de 2016
Dear manuel c Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. Please accept my apologies for the I shortcomings experienced on this occasion and rest assured that your feedback will be shared with the relevant management team. I do hope that despite any disappointment experienced on this occasion, we may have the opportunity to demonstrate our usual warm welcome on a future visit. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Foto proporcionada por la gerenciaHilton Brighton Metropole
Guest room
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Guest room
Foto proporcionada por la gerenciaHilton Brighton Metropole
Guest room
Foto proporcionada por la gerenciaHilton Brighton Metropole
Guest room
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Good Afternoon, I will be visiting the hotel next week for an award ceremony and cannot use lifts, would we be able to choose a room on the first floor even though we have no personally booked the room as this was done via our company. Thank for your help
Dear Marlee_13 Apologies for my delayed response, if you contact the hotel directly and speak with my reception team I am sure that they will be able to assist you. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Hi do we need key access to lifts and floors in this hotel? wayward teen with us?
Dear ebayrubbi Thank you for contacting us with your enquiry. I can confirm that a key card is not needed for our lifts to gain entry to the bedroom floors. Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 votos
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Please can someone contact me as a matter of urgency regarding a booking I need to cancel in August. Booking. Com have contacted you buy no one is willing to help me!
Dear Glkelly74 Thank you for you comments, please could you contact our Reservations on the following e-mail address Unfortunately this site will not allow us to put contact numbers or e-mail address- Please call the hotel directly and ask to be put through to Angela in our In House Reservation Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 votos
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Hi, I am coming here for a wedding in the near future can you tell me how much are drinks at the bar(pints of lager and spirits also any happy hours or drink offers) many thanks.
Dear snooker147147, Thank you for your enquiry regarding the drinks prices, in our Waterhouse Bar Wine by the glass 175ml Red, White & Rose - starts at about £5.90 and goes up to £8.90 250ml from £7.90 - £12.50 Bottles from 23.00 - £36.00 depending on the wine you order. Cocktails start at £8.50 - £12.50 Spirits start at £5.00 - £10.00 excluding mixers Whisky £5.00 - £18.00 excluding mixers Brandy £5.00 - £28.00 excluding mixers Liquers £4.00 - £6.00 Bottle Beers and Ciders - £4.50 - £5.00 Draught Beer & Cider £5.50 - £6.00 There will also be a bar in the wedding breakfast area and prices will be about the same. I do hope this helps. Kind regards Sascha Koehler Area General Manager
1 voto
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What is the policy on eating in your room but not from the restaurant (I.e bringing back or ordering a takeaway)?
Dear Alainechristian, Thank you for contacting me with your enquiry. I can confirm that any guest wishing to have a take away delivered, must collect from the delivery driver personally from the hotels lobby. We do not allow delivery drivers on to the guest floors, but delivery drivers must have the full name of the guest that they are delivering to. If a delivery is after 11pm and the driver does not have the guests full name to check the guest is staying at the hotel they will not be allowed in to the hotel lobby. Kind regards Sascha Koehler - Area General Manager
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"Las dos en las que estuvimos fueron habitaciones muy comunes"
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