Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Salcombe Harbour Hotel & Spa

Resumen
Cliff Road, Salcombe TQ8 8JH Inglaterra Ver en el mapa
Nombre/dirección en idioma local
SERVICIOS
Wi-Fi gratis
Estacionamiento gratis
Desayuno tipo bufé
Piscina
Hotel para no fumadores
Restaurante
Servicio de habitación
Alojamiento de 4 estrellas
Información
Categoría del hotel
Servicios del hotel
CARACTERÍSTICAS DEL HOTEL
Piscina
Servicio de habitación
Restaurante
Estacionamiento gratis
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Internet de alta velocidad gratuito (WiFi)
Spa
Acceso sillas de ruedas
Bañera de hidromasaje
Conserje
Desayuno disponible
Guardería
Hotel para no fumadores
Limpieza en seco
Minibar
Minibar en la habitación
Personal multilingüe
Piscina climatizada
Piscina cubierta
Salas de conferencias
Salas de reuniones
Salón de banquetes
Sauna
Se admiten mascotas (Se aceptan perros / mascotas)
Servicio de lavandería
Frente al mar
Bar/Salón
Desayuno incluido
Premios y reconocimientos
Certificado de Excelencia
Certificado de Excelencia
Tipos de habitación
Suites, Habitaciones para no fumadores, Habitaciones aptas para discapacitados
Categoría del hotel
Premios y reconocimientos
Certificado de Excelencia
Certificado de Excelencia
Tipos de habitación
Suites, Habitaciones para no fumadores, Habitaciones aptas para discapacitados
Cantidad de habitaciones
53
Rango de precios
US$ 142 - US$ 390 (Basado en tarifas promedio para una habitación estándar)
Ubicación
Reino Unido > Inglaterra > Devon > Salcombe
Cerca
Hoteles cercanosVer los 7 hoteles cercanos
South Sands Hotel
996 opiniones
A 1,59 km
Soar Mill Cove Hotel
913 opiniones
A 3,74 km
The Sun Bay Hotel
479 opiniones
A 6,46 km
The Cottage Hotel
482 opiniones
A 6,51 km
Restaurantes cercanosVer los 46 restaurantes cercanos
Venus Cafe
14 opiniones
A 0,35 km
Salcombe Dairy Ice Cream
139 opiniones
A 0,52 km
Boatswains Brasserie
271 opiniones
A 0,35 km
The Victoria Inn
1.887 opiniones
A 0,3 km
Atracciones cercanasVer las 30 atracciones cercanas
Salcombe Distilling Company
199 opiniones
A 0,53 km
Mill Bay
31 opiniones
A 0,61 km
Salcombe to Bolt Head Walk
249 opiniones
A 1,57 km
Salcombe Harbour
53 opiniones
A 0,06 km
Opiniones y más
1.434opiniones
630fotos
14P y R
0consejos sobre habitaciones
Calificación de viajeros
  • 800
  • 359
  • 181
  • 67
  • 27
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Filtrar
  • español
Mostrar opiniones que mencionen
Estas opiniones se traducen automáticamente del inglés. ¿Quieres ver las traducciones automáticas?
Acabo de pasar un fin de semana en este hotel con nuestro hijo, su esposa y su bebé. Estábamos muy impresionados con la calidad del servicio recibido, nada era demasiado problema para el personal, y eran especialmente dulce y sensible alrededor de la bebé de 18 meses, que no habí
Leer más
Respuesta de Terry-Louise W, Manager de Salcombe Harbour Hotel & Spa
Respondida el 13 de ago. de 2017
TriciaR736282, Thank you for your positive review and recent family visit. We're delighted to read you felt welcomed by the team and our level of service had impressed you. Thank you for your strong recommendations; we look forward to welcoming you again. Warm regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager
Leer más
Buena ubicación, personal atento y cortés, con buena comida y una carta de vinos que no es pretencioso.
Las habitaciones son más pequeñas de lo que uno esperaría, pero cómoda y teníamos una gran vista de la cala. baños generosos.
Algo que no funciona tan bien el
wifi es difícil p
Leer más
Respuesta de Terry-Louise W, Manager de Salcombe Harbour Hotel & Spa
Respondida el 31 de jul. de 2017
NSS225, Thank you for your recent stay and complimentary review! We're glad your stay hit all the spots however, although we do apologise for the challenges experienced with the Wi-Fi re-connect verification every 24 hours. Your kind words will be shared with the team and we look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager
Leer más
+1
Desde el momento que entramos por la puerta era muy acogedor y atento.
Una copa de Prosecco en la soleada terraza fue un gran comienzo para una estancia encantadora.

Fantástica habitación con un balcón desde donde disfrutamos de unas vistas fantásticas sobre el estuario y el mar
Leer más
Respuesta de Terry-Louise W, Manager de Salcombe Harbour Hotel & Spa
Respondida el 29 de jul. de 2017
sue3007, Thank you for your recent visit and positive review. We're delighted to read your stay from start to finish was enjoyable and you can't wait to return. We look forward to welcoming you back then. Warm regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager Terry-Louise.Weeks@harbourhotels.co.uk
Leer más
Esta fue nuestra primera visita a Salcombe y Harbour Hotel. Nos quedamos impresionados con la eficiencia del personal de recepción, aparcamiento, etc. La cortesía Gin, Jerez, leche fresca, botellas de agua y té/café en la habitación, que era muy de agradecer. Nuestra habitación e
Leer más
Respuesta de Terry-Louise W, Manager de Salcombe Harbour Hotel & Spa
Respondida el 29 de jul. de 2017
PAULINE H, Thank you for your recent visit and complimentary review. It's wonderful to read of your trip highlights and we hope to welcome you back soon. Warm regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager
Leer más
Reservamos una noche en el hotel como mucho tenía ganas de descanso de nuestro hijo mientras estábamos cerca de Dartmouth con sus abuelos. Es un regalo que hacemos una o dos veces al año, así que estábamos muy entusiasmados de una tarde y noche para nosotros.

A la llegada nos ll
Leer más
Respuesta de Terry-Louise W, Manager de Salcombe Harbour Hotel & Spa
Respondida el 29 de jul. de 2017
Thank you for your recent visit and feedback. It is a real shame to read of the challenges you had experienced during your time with us. I would deeply appreciate the opportunity to investigate these further and I ask that you reach out directly via my below email address when convenient. Warm regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager Terry-Louise.Weeks@harbourhotels.co.uk
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitación y suiteComedorPiscina y playaÁreas familiares y de juegoCentro de negocios y salones de eventos
Foto proporcionada por la gerenciaSalcombe Harbour Hotel & Spa
Beautiful Estuary View Bedrooms
Bedroom
Harbour View
Anterior
Hi we have just booked for two nights this weekend coming. To be honest having visited the Christchurch and Southampton Harbour hotels the number of poor reviews on service, food quality and cleanliness is rather concerning. Should I be cancelling or is our weekend away in good hands?
Dear Mike D Thank you for your message, I do understand your concerns. It is always very difficult with review sites as at times there can be a focus on the negative but in actual fact the direct feedback to the hotel is excellent and whilst at times we have made mistakes, this is certainly not our usual standards. I do need to make you aware that we have weddings taking place in the hotel on both Saturday and Sunday this week, and whilst they shouldn’t have any impact on your stay at all we believe it only fair to highlight this for you (as you have only just booked you are unlikely to receive a pre-arrival call). If we can be of any further assistance please don’t hesitate to contact us directly on 01548 844444 Best wishes Jason
2 votos
Mostrar todas las respuestas
Hi. Hoping to come for a few days to celebrate birthday at start of February. Is there parking available at the hotel? Thanks
Dear JaneP There is indeed parking availability for all hotel guests, when you arrive just drive down to the front of the hotel and we will take care of the car and valet park it for you. We look forward to welcoming you. Best wishes Jason
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Hi Thinking of staying with infirm parents.( walking is an issue, dad blind) Do the disabled rooms have a view, balcony? ( I know dad is blind, mum isn't!) Parking is essential, they both have disabled badges
I'd perhaps consider somewhere other than Salcombe if walking is an issue as it is not the most level area. The parking in the town is very, very limited due to the narrow street - there is a small, short-stay car park at Whitestrand but that is the only car park actually in the town. The other option is the long-stay at Shadycombe but you then have to walk in to town. The Salcombe Harbour Hotel has some parking but I don't know how they allocate this so best to check with them. To walk from the hotel into town is only a few hundred yards but it is not a level walk and there is no pavement for most of it. I don't know the degree of mobility your parents have but if either of them are wheelchair users Salcombe may not be the easiest place to navigate. Hopefully other people will also provide you with some responses. Have you thought about calling Salcombe Tourist Info Centre as the staff in there will give you some unbiased advice on accessibility? Have you considered Dartmouth which is a much flatter, more accessible town and has a lovely hotel on the waterside?
2 votos
Mostrar todas las respuestas
So after writing my review, the management Terry Louise asked me to email her, which I have..no response back...says it all really, poor customer service
Good afternoon Michelle W, I have returned a response to you on Wednesday 27th September upon my return to office. My sincere apologies you have not received this yet. Could you separately confirm your email address or alternatively, may i suggest you check your junk inbox. Warm regards, Terry-Louise
0 votos
Mostrar todas las respuestas
Hi Sadly enough we are already considering our Christmas options and are very tempted by a Christmas break at this hotel. Has anyone who has experienced this her got any comments, good or bad, to make (have trawled the reviews but nothing leaps out at me!)
elain4648, Thank you for your submitted question regarding the possibility of staying with us during the Christmas period. We have many guests who will stay and make the fondest of memories and many regular guests who will do this year in and year out. If I can in any way assist you further, please do feel to call the hotel's main line 01548 844444. Regards, Terry-Louise Weeks Guest Services Manager
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Anterior
AnteriorSiguiente
11
¿Este es su perfil de TripAdvisor?
¿Es el propietario o administrador de este establecimiento? Solicite su perfil gratis para responder las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Solicitar su perfil