10.346 resultados
Escribió una opinión el 28 de abril de 2019 mediante dispositivo móvil

Great place and perfect staff. Fuimos muy bien atendidos por Chukwan, Wanida and Supattra. Good location and food. Loved it! Habitaciones amplias y con increíbles vistas. Volveremos sin duda y volveremos al hotel.

Agradécele a 899isabelh
gmchatrium, General Manager en Chatrium Hotel Riverside Bangkok, respondió a esta opiniónRespondida el 29 de abril de 2019

Dear 899isabelh,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

May I begin by offering a sincere thank you for having stayed at our hotel and for posting a review on this platform. My entire team and I are very happy to read that you had a satisfying experience at our hotel.

Please do not hesitate to look us up at our hotel's website when you plan for your next trip to Bangkok. We offer many exciting packages and offers, and my reservation team will be delighted to help you in any way they possibly can.

We look forward to welcoming you soon again.

Escribió una opinión el 28 de abril de 2019 mediante dispositivo móvil

Excelente atención y ubicación. Servicio impecable y gran desayuno. Muy buen trabajo del personal de recepción y limpieza. En especial, nosotros fuimos muy bien atendidos por Rawiphata. Repetiría sin duda.

Agradécele a F8468WDfranciscog
gmchatrium, General Manager en Chatrium Hotel Riverside Bangkok, respondió a esta opiniónRespondida el 28 de abril de 2019

Dear F8468WDfranciscog,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you very much for your positive review of your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you had a great time with us and that our facilities and services met with your approval.

We truly hope it will be not too long before we have the opportunity to welcoming you back at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Escribió una opinión el 26 de abril de 2019 mediante dispositivo móvil

Excelente hotel ubicado en una zona alejada del bullicio pero con buenas comunicaciones. Trato perfecto. Lo mejor sin duda el servicio de habitaciones. Gracias Virut por tu atención y por tu excelente trabajo.

Agradécele a Compass138713
gmchatrium, General Manager en Chatrium Hotel Riverside Bangkok, respondió a esta opiniónRespondida el 27 de abril de 2019

Dear Compass138713,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

We would like to thank you for sharing your feedback about your recent stay at Chatrium Hotel Riverside here on Trip Advisor. Your positive comments are well noted and we are thrilled to learn that our facilities and services met your expectations.

We look forward to welcoming you back again with us, and when you plan for your next trip, please do not hesitate to look us up at our hotel’s website, where you will find one of many of our exciting packages and offers, and our associates will be more than happy to serve you.

Escribió una opinión el 27 de febrero de 2019 mediante dispositivo móvil

Estuvimos mi mujer y yo de luna de miel y nos encantó, la habitación muy espaciosa y limpia, el servicio de 10 siempre atentos por si necesitas algo. Comimos una habitación con vistas al río y no nos defraudó, todas las noches nos pasábamos un rato viendo el skyline de Bangkok desde nuestra habitación. El desayuno espectacular con todas las opciones posibles. Muy bien conectado ya que cuenta con un barco que te lleva a la estación central de skytrain y barcos, a pocos metros está el centro comercial Asiatique que cuenta con muchas tiendas y sitios para cenar.
Si algún día volvemos a Bangkok seguramente nos volvamos a hospedar en este hotel.

Fecha de la estadía: febrero de 2019
Agradécele a B6002BGalejandrop
gmchatrium, General Manager en Chatrium Hotel Riverside Bangkok, respondió a esta opiniónRespondida el 28 de febrero de 2019

Dear B6002BGalejandrop,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at Chatrium Hotel Riverside Bangkok. We are delighted that you enjoyed your stay with us and hope you took with you some lasting memories.

We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back again at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Escribió una opinión el 17 de enero de 2019

Excelente atención por parte del personal, súper amables y limpio!!Es una gran ventaja el barco con el que cuenta el hotel para transportarte dentro de la ciudad, el desayuno delicioso y muy variado,Ampliamente recomendable!

Fecha de la estadía: enero de 2019
Opinión obtenida en colaboración con este hotel
Agradécele a Cristinajmz
gmchatrium, General Manager en Chatrium Hotel Riverside Bangkok, respondió a esta opiniónRespondida el 17 de enero de 2019

Dear Cristinajmz,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Many thanks for taking the time to write a review of your recent stay at our hotel and for the high ratings you have given us. We are delighted to hear that you enjoyed so many elements of your time with us.

We hope it will be not too long before we have the pleasure of welcoming you back at Chatrium Hotel Riverside.